איך לארגן כנסים מקצועיים מוצלחים
כנסים מקצועיים הם אירועים חשובים ומשמעותיים עבור תעשיות רבות ותחומי עשייה רבים בכלכלה הישראלית והעולמית. מקום לצמיחה מקצועית ואישית, לפיתוח קשרים וכמובן ללמידה על חידושים והתפתחויות בתחום בו הכנס מתקיים. אך כיצד מארגנים כנס מקצועי שיהיה מוצלח, פורה ויבלוט מעל כנסים אחרים בתחום הפעילות שלכם – זו כבר משימה מורכבת המצריכה מחשבה רבה, תכנון מעמיק ועבודה יעילה עם גורמים מקצועיים מנוסים. ננסה לעזור ולעשות לכם קצת סדר כדי שגם הכנס שלכם יהיה לא פחות ממושלם!
קולוניה ריזורט אירועים ברחובות מציע מתחם ענק, מעוצב, מאובזר ומרהיב לאירוח כנסים מקצועיים מכל הסוגים. מתחם אירועים אקסקלוסיבי שישדרג את הנראות ואת תנאי האירוח בכנס שלכם, עם צוות הפקה מקצועי ומנוסה, אוכל מעולה, מערכות טכנולוגיות מתקדמות ושפע של אפשרויות להעברת תכנים בצורה אפקטיבית.
דברים שכדאי לדעת על כנסים מקצועיים
כנסים מקצועיים נערכים לכל אורך השנה: בין אם מדובר בכנסים קבועים הנערכים בכל שנה סביב נושא או תחום מסוים או בכנסים חד פעמיים. כנס מקצועי מרכז אנשים וגורמים רבים העוסקים באותו נושא או תחום, כדי לקבל תכנים לגבי אותו תחום פעילות, להכיר מעגלים מקצועיים נוספים, ללמוד אודות חידושים ופיתוחים ולייצר שיתופי פעולה מסוגים שונים. כך שניתן לקיים כנס מקצועי סביב פיתוח מיוחד וחדשני בתחום פעילותכם, כנס שנתי לסיכום שינויים וחידושים, כנס מסחרי או כנס הייטק המיועד ליצירת שיתופי פעולה מסחריים או כניסה לשווקים חדשים עם שלל אפשרויות המצדיקות קיומו של כנס שכזה.
חלק מהמטרות של הכנסים המקצועיים הם יצירת קשרים ושיתופי פעולה, למידה על חידושים ושינויים בתחום, קבלת תכנים חשובים, התפתחות מקצועית, בדיקת רכישת מוצרים או שירותים חדשים, הצגת מחקרים ופיתוחים. באופן כללי, כנסים מיועדים לכל המכלול של התפתחות מקצועית, של הגורמים המציגים ומעורבים בכנס ושל האנשים המבקרים בו.
האוכל הוא תמיד חלק משמעותי בכנסים ובכל חווית אירוח. אנחנו בהחלט ממליצים לפנק ולהשקיע באוכל המוגש בכנס שלכם. התרחקו מהסטנדרטיות וה”אפרוריות” של כיבוד נדוש בדמות מאפים פשוטים ושאר נשנושים לא אסתטיים ולא מזינים שניתן למצוא בכנסים רבים ובחרו דווקא בקולינריה מותאמת למהות הכנס, איכותית ומפנקת – משלב ההתכנסות וקבלת הפנים ועד ארוחות עיקריות מוקפדות ומושקעות בין ההרצאות והתכנים. ספקו שירותי בר מגוונים ועשירים ותנו לאורחים בכנס חוויה קולינרית שהם יזכרו וייקחו איתם הלאה גם הרבה אחרי סיום הכנס. רצוי גם להתאים את תפריט האוכל בכנס לעונה בשנה בו הוא מתקיים, מבחינת סגנון ואווירה טובה.
איזה רושם אתם רוצים ליצור בכנס?
לצד מטרות מקצועיות של הכנס ומרכיבי תוכן שאתם רוצים שיהיו בו, שאלה שחשוב לשאול את עצמכם היא איזה רושם אתם רוצים ליצור? מה המסר שאתם רוצים שיישאר אצל המבקרים בכנס? בכנסים שמאחוריהם עומד ארגון אחד או כמה ארגונים ספציפיים? – למשל אוניברסיטה, חברה מסחרית, חברה קמעונאית וכיוצא באלו – לרושם שהכנס יוצר יש משמעות שיווקית ומיתוגית גדולה ולכן בהחלט יש לתת על זה את הדעת.
נצא מנקודת הנחה שאתם רוצים ליצור רושם של השקעה, של איכות ושל ייחודיות. שאתם רוצים להעביר מסר שאתם גורם מרכזי, חדשני ומוביל בתחום הפעילות שלכם. כמובן שתכנים מעולים, דוברים מלאי כריזמה והרכב משתתפים איכותי הם אלמנטים חשובים ביצירת הרושם הזה – אבל זה לא מספיק ואתם צריכים לזכור שאנשים (מכל הסוגים והתחומים) זוכרים את החוויה עצמה לא פחות מהתוכן.
זו גם הסיבה שחשוב להשקיע בחוויה הכוללת של הכנס, לבחור מקום איכותי ומפנק לאירוח הכנס ולהציע לאורחים שלכם בכנס תנאי אירוח מושקעים ויוצאי דופן. אם הכנס שלכם מתקיים במתחם מעוצב ומרהיב, עם אוכל משובח ועשיר לכל אורך האירוע, טכנולוגיות מתקדמות להעברת תכנים ושלל אפשרויות אקסקלוסיביות ל”נטוורקינג” והנאה לצד ההיבטים המקצועיים – אתם כבר יותר מחצי הדרך לכנס מוצלח.
קולוניה ריזורט אירועים נמצא במיקום מעולה, במרכז הארץ, ומציע את המתחם המרהיב והמפנק ביותר, לצד ניסיון רב באירוח כנסים מקצועיים בינלאומיים מוצלחים. השקיעו באורחים שלכם והפיקו כנס יוקרתי ויוצא דופן!