הפקת אירועי קד”מ – בריזורט אירועים ברחובות

במציאות העסקית והתחרותית שכולנו חיים בה צריך לדעת לבלוט מעל כולם. לצד תחרות מורכבת וגדולה במרבית מגזרי הפעילות, והפגזה מתמדת של צרכנים בפרסומים ובמצעי מדיה שונים, קידום מכירות וצמיחה עסקית הופכים לאתגר ומוסיפים מורכבות עבור עסקים רבים. זה נכון גם לגבי אירועי קידום מכירות (קד”מ), שגם בהם צריך לדעת איך לייצר אימפקט משמעותי כדי לבלוט, ולגרום לצרכנים ומשווקים פוטנציאליים לבחור בכם ולא במתחרים.

אנו מזמינים אתכם להפיק אירוע קד”מ בריזורט האירועים קולוניה – מתחם אירועים ענק ומרהיב אשר לבטח יהווה את התפאורה המושלמת לחיזוק מכירות העסק שלכם. 

קולוניה הוא ריזורט אירועים יוקרתי שנמצא ברחובות ומתפרס על פני 20 דונם של גן מעוצב ואולם אירועים ענק ומלא באפשרויות של קולינריה טובה, שירות מעולה ועוד ואינספור מרכיבים להפקת אירועים מנצחים.

אירועי קד"מ ברחובות

 

מהו אירוע קידום מכירות

אירועי קד”מ, בהקשר שאנו מדברים עליו כאן, הם אירועי שיווק מחוץ למרחב הוירטואלי, שמיועדים לעודד רכישה של מוצרים או שירותים של מותג או חברה באמצעות אירוע מיוחד, מושקע ומוכוון מטרה, שחורג ממאמצי השיווק והמכירה הרגילים והשגרתיים של הארגון. אירועים אלו נערכים לקראת השקה של מוצר חדש או סדרת מוצרים חדשה, כדי להגביר את המכירות למוצר או שירות מסוימים, או למשל לקראת אירוע צרכני מרכזי כמו תקופת קניות החגים וכיוצא באלו. 

אפשר לחלק את אירועי קידום המכירות לכמה היבטים או אלמנטים, אך חלוקה מקובלת היא לשני סוגים עיקריים של אירועי קד”מ – אירועים המכוונים לשוק הצרכני הפרטי או העסקי ואירועים המכוונים לשוק הקמעונאי ולמשווקים שבסופו של דבר ימכרו את המוצרים שלכם לצרכנים פרטיים או עסקיים. 

אירועי קד”מ מיועדים למתג את המוצרים או המותגים המוצגים בצורה מלהיבה, מקורית ואטרקטיבית, כמו כנסים של חברות הייטק או גופים אחרים המעודדים רכישות והתעניינות מעשית במושא האירוע. לכן אלו אירועים מושקעים מאוד, מעוצבים, עם שלל פינוקים לאורחים ולמוזמנים ועם השקעה רבה של מחשבה ומשאבים כדי להציג את המוצרים באור חיובי ומושך. כל אלו הופכים את קולוניה ריזורט אירועים לבחירה האולטימטיבית להפקת אירוע קד”מ מנצח, אירוע שיבלוט מעל כל היתר ויאפשר לחברה שלכם ולמוצרים עצמם לזהור ובאמת לייצר מכירות.

יתרונות של אירועי קידום מכירות מוצלח

כאשר אירוע קד”מ מתנהל נכון ובאופן החכם, המותאם והמוצלח ביותר, יש לכך השלכות חיוביות רבות על החברה ו/או המוצרים שקודמו במסגרת האירוע – השלכות של הגדלת מכירות, מיתוג איכותי וחיובי ויצירת “באזז” סביב אתו מותג/מוצר או חברה – הבאזז הזה הוא אמצעי שנדרש להצלחה בסביבה העסקית כיום, בייחוד למוצרים המשווקים גם דרך אמצעים דיגיטליים כמו קידום בגוגל, מדיה חברתית וכיוצא באלו. 

הצד השני של כך הוא כמובן אירועי קד”מ לא מוצלחים, שלא מעבירים את המסר היטב ולא מייצרים גידול במכירות ובמיתוג החיובי – אלו אירועים המהווים גם השקעה כלכלית כושלת וגם היכולים אף לפגוע בביצועי המוצר/המותג בטווח המיידי והארוך. 

אירועי קידום מכירות מנצחים בקולוניה ריזורט אירועים

ההוד וההדר של קולוניה ריזורט אירועים מהווים לכשעצמם ערך מוסף לאירוע קידום המכירות שלכם – התפאורה המהממת של הגן הרחב, בריכות הנוי החלומיות, פינות החמד, שוק שמיים שמעניק למוזמנים חוויה מדהימה של פסטיבל אוכל גלובלי, מתחם בית הקפה המפנק, הבר הפתוח שכאילו נלקח מכפר נופש יוקרתי בקריביים וכמובן האולם הגדול והמרהיב המציע קולינריה משובחת, מערכות טכנולוגיות מתקדמות ומרחב אקסקלוסיבי לאירועים והעברת תכנים.

בנוסף למגוון השירותים והפינוקים שמתחם וצוות קולוניה מספקים לאירועי קד”מ, המומחים שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך עם ייעוץ הפקה מותאם אישית ובניית תכנית אירוע מנצחת, בהתאם למהות המוצרים שלכם, לפי סוג קהל היעד ולפי המטרות אותן אתם מצפים להשיג. 

בשוק תחרותי ומוצף בפרסומים ובאפשרויות, אתם חייבים לבלוט מעל כל היתר כדי לייצר הצלחה ומכירות – בואו להפיק אירוע קד”מ בקולוניה וצרו לעצמכם יתרון תחרותי!