מסיבות חתונה בצהריים

חלמתם על מסיבת חתונה בצהריים? יש המון יתרונות לעמוד תחת חופת השמיים ולהתחייב לאנשים שאתם אוהבים לאור יום. העובדה שאתם מתחייבים לחיות יחד לכל החיים, אינה אומרת שאינכם יכולים ליצור את אווירת החופש המוחלטת ביום המיוחד שלכם. 

אנו מזמינים אתכם לדמיין כיצד יראה יום החתונה שלכם כאשר אתם חוגגים אותו אצלנו: 

יום שישי בצהריים, כולם סיימו את כל ההתחייבויות שלהם כבר ביום לפני. סוף השבוע בפתח, טרדות היום יום יורדות כמעט לאפס, מצב הרוח משתפר ויש חתונה באופק. זמן לקחת פסק זמן וליהנות ממסיבת צהריים עד לאחרון האורחים, ללא הצורך לקום בבוקר למחרת, במתחם שנראה ומרגיש כמו ריזורט אקזוטי מפנק בחו”ל. קוקטיילים על הבריכה בשעת הצהריים, חופה על המים, גנים ירוקים מכל עבר, מיקום מרכזי ונגיש (לא צריך להרחיק), דוכני מזון בקבלת הפנים, בר משקאות, בית קפה שפתוח לכל שעות האירוע ואינספור מקומות לרבוץ בהם. 

חתונת צהרים באום אירועים ברחובות

היש דרך טובה מזו לחגוג את יום החתונה שלכם?

כל הטוב שיש לנו להציע מחכה רק לכם

קולוניה הוא כפר אירועים ולא פחות. זהו ריזורט במיטבו שמנסה לדמות את ההרגשה והאווירה של הריזורטים המפנקים ביותר בעולם. העיצוב האלגנטי פשוט מרשים מרגע הכניסה, והאווירה סוחפת, כך שהאורחים שלכם ירגישו שהם עברו בחלון זמן ונכנסו אל תוך מרחב אחר שמאפשר להם פשוט להתרווח, להירגע וליהנות יחד אתכם. 

עיצבנו את כפר האירועים שלנו מתוך מחשבה עליכם, כל אלו שמעדיפים מסיבות חתונה בצהריים ומחפשים את המקום האולטימטיבי, שיאפשר להם לתכנן חתונה ברמה הגבוהה ביותר. אנו מעמידים לרשותכם את כל התנאים לחתונת אווירה מיוחדת על המים.

בואו נצא למסע בקולוניה. מוכנים?

נתחיל בביקור קצר בשוק שמיים ובו יריד אוכל מכל העולם. שוק השמיים שלנו לוקח את הקונספט של דוכני רחוב ונותן פרשנות בסטנדרט גבוה במיוחד. עם כל הרחשים, הריחות, המראות והצבעים אתם והאורחים שלכם תרגישו שיצאתם לסיבוב בשוק המקומי ותיהנו מחוויה לכל החושים. 

ממשיכים בישיבה על הבר. ה”סקייבר” שלנו פתוח לאורך כל האירוע והברמנים המחויכים שלנו תמיד לשמחים להצטרף לחגיגה ולהעצים את אווירת הנופש עם משקאות קלים ואלכוהוליים וקוקטיילים מיוחדים שרק יחזקו את אווירת הנופש, כשאתם מבלים ליד הבריכה או באחת מפינות החמד שבמתחם. 

גולת הכותרת – חופה על המים. לפעמים מילים רק גורעות מהחוויה. עצמו את העיניים, בואו לביקור או דפדפו בגלריית התמונות שלנו כדי להבין בדיוק מה מצפה לכם ואיך תראה החופה. 

ולבסוף, המסיבה מתחילה. אולם המסיבות שלנו מנוהל על ידי השף בני מדר, שנחשב לאחד המוערכים בתחום הקולינריה. מלבד הטעמים היצירתיים, כל מנה שיוצאת מהמטבח נראית כמו יצירת אמנות, אבל אצלנו, אווירת החופש מודגשת גם בפרטים הקטנים. מה שאומר, שכל אורח שמגיע לחגוג אתכם יוכל להזמין בדיוק את המנות שרוצה מהתפריט ממש כמו במסעדת שף. 

חתונת קיץ בקולוניה

כמובן שאם אתם רוצים לקחת לעצמכם רגע של נחת, לשתות קפה עם בני משפחה וחברים ולהשלים פערים, אם מוזמנים לגשת לבית הקפה במתחם, שפתוח לכל שעות האירוע ובו קפה שמוכן באהבה על ידי בריסטות בעלי מומחיות בכל סוגי הקפה שישנם. עכשיו כשהכל כבר קורה, אתם יכולים להרשות לעצמכם ליהנות מחתונת האווירה המיוחדת שפרגנתם לעצמכם. 

אנחנו מוכנים להתחיל לתכנן את אירוע הריזורט שלכם כבר עכשיו. ואתם? מוזמנים לבוא אלינו להתרשם בעצמכם!

למאמר הקודם: למאמר הבא: