אירוע הרמת כוסית

בין אם לכבוד חג חשוב ובין אם לכבוד מאורע עסקי בעל משמעות לארגון שלכם, אירוע הרמת כוסית הוא הזדמנות נפלאה למיתוג עסקי, להעברת מסר איכותי למשתתפים – עובדים ואורחים חיצוניים גם יחד.  על מנת להעניק לעובדים, ללקוחות חשובים, לספקים ולשותפים העסקיים שלכם אירוע מהנה, בוטיקי ומלא בכל טוב. בכפר האירועים קולוניה, בין פרדסי רחובות במיקום מושלם, אירוע הרמת הכוסית שלכם יהיה השנה מקורי, יוקרתי ומפנק, הרמת כוסית בסטייל של ריזורט אירועים מרהיב. 

אירוע הרמת כוסית בחגים – בסטנדרטים חדשים של איכות

תשכחו מאירועי הרמת כוסית קודמים שארגנתם לחברה או שנכחתם בהם וקבלו בברכה את היצירתיות, האיכות והסטייל של ריזורט האירועים קולוניה. במקום עוד הרמת כוסית, השנה אתם מפיקים בקולוניה הרמת כוסית “מהסרטים”, אירוע עם טוויסט מתבקש ומפתיע עם פינוקים, אווירת פרימיום, אוכל בליגה אחרת ותנאי אירוח מהממים. 

בקולוניה הרמת כוסית בראש השנה ו/או בפסח ובשאר חגי ישראל היא ההיפך הגמור מהרמת כוסית ארגונית בחדר הישיבות במשרדים. כפר האירועים קולוניה מציע לכם מקום מושלם ויוקרתי לאירועי הרמת כוסית ולאירועים עסקיים אחרים, תוך הקפדה חסרת פשרות על איכות, מקוריות, יוקרה, עיצוב וחוויה. 

שוק שמים -קולוניה

 

הרמת כוסית יוקרתית בקולוניה כפר אירועים

  • 20 דונם של עיצוב, אווירה מהממת ואירועים בסטנדרט פרימיום חסר פשרות. מרחבים פתוחים, מתחם אירועים מקורה גדול ומאובזר, בריכה מעוצבת ומרהיבה, פינות חמד ושפע של הפתעות ופינוקים.
  • שוק שמיים – מתחם שהוא קרנבל אוכל בינלאומי עשיר ומגוון, דוכני מזון ממטבחים חובקי עולם, חוויה קולינרית ענקית, טעימה וכיפית בטירוף.
  • מתחם SKYBAR עם בר אקזוטי עשיר ומדהים, קוקטיילים, משקאות מגוונים ואיכותיים ואווירה בלתי נשכחת של בר בריזורט טרופי יוקרתי.
  • אולם אירועים גדול, מעוצב בקפידה, מאובזר בשיא הטכנולוגיה של מערכות תאורה, הגברה ומסכי וידאו חכמים. אירוע בתנאים מושלמים לנאומים, תכנית אמנותית, מוזיקה, קטעי וידאו ותכנים נוספים.
  • מגוון אפשרויות הושבה וסידור – כל האירוע שלכם בהתאמה אישית של סגנון ההושבה וסידור המתחם. למשל הושבת תיאטרון, ישיבה סביב שולחנות אבירים, הושבה בשולחנות עגולים או אירוע קוקטייל. 
  • אוכל שהוא חוויה קולינרית קסומה, בהובלת שף בני מדר וצוות המטבח המנצח של קולוניה. מנות מקוריות ועשירות, פרזנטציה מדהימה וטעמים שלא ייצאו לכם מהפה ומהראש עוד הרבה אחרי האירוע. 
  • מתחם קפה בלקון – בית קפה מדליק עם קפה מעולה, פינות זולה קסומות ואפילו ערסלי ישיבה ל”צ’יל” האולטימטיבי אחרי השיא של הרמת הכוסית המקורית והיוקרתית שלכם. 

בכפר האירועים קולוניה אנו מארחים ומפיקים אירועי הרמות כוסית לחברות וארגונים מובילים במשק הישראלי, אירועים לקראת ראש השנה או חגים חשובים נוספים, הרמות כוסית לציון אירועים עסקיים חשובים, הרמת כוסית לעובדים וכמו כן אירועי הרמות כוסית ללקוחות, ספקים ושותפים. האיכות ואווירת הפרימיום מרחפות מעל כל המרכיבים בקולוניה, לצד עיצוב מוקפד וצוות מקצועי ביותר – כל אלו יוצרים עבורכם את התשתית האופטימאלית לאירועים עסקיים מושלמים – ממותגים, מדויקים, מותאמים אישית ובאווירה המושלמת.

מתחם קולוניה

 

טיפים לנאום הרמת הכוסית

אחרי שסיכמנו שכפר האירועים קולוניה הוא הבחירה המושלמת לאירוע הרמת כוסית מיוחד במינו, יוקרתי ומקורי, נשמח לחלוק איתכם מהניסיון שלנו גם לגבי יתר המרכיבים של אירועי הרמת כוסית עסקיים – למשל נאום ההנהלה לעובדים / לאורחים. 

  • דברו עם ועל הקהל שלכם: כדי לייצר חיבור רגשי מיידי לנאום שלכם, דברו אל וגם על הקהל השומע אתכם. למשל ציינו את כל סוגי הנוכחים לפי קטגוריות יעילות לנאום לעובדים או שותפים עסקיים. 

תוכלו לדוגמא לציין את אלו שנמצאים בארגון שנים רבות וכמה אתם מתרשמים מהמחויבות שלכם, לציין את אלו שנמצאים עם הארגון זמן קצר יחסית ועד כמה אתם מתרשמים ממהירות ההשתלבות שלהם ולבסוף את אלו הנמצאים איתכם ממש זמן מועט ועד כמה אתם מתרשמים מההתלהבות שלהם. גרמו לקהל להרגיש שאתם רואים אותם ומעריכים אותם.

  • הסבירו מדוע אתם יחד באירוע הזה: לכו מעבר למובן מאליו, הסבירו לשומעים מדוע כולכם כאן, מה אתם מציינים וחוגגים. נסו להיות מלאי השראה ולהעביר את התחושה הזו לשומעים את נאום הרמת הכוסית הזו, מלבי להיכנס לקלישאות.
  • התמקדו בעתיד: לסגירת נאום אירוע הרמת כוסית, סיימו את הנאום שלכם בהרמת כוסית כמובן, אבל תוך שאתם מתמקדים בעתיד החברה או הארגון, מבט אופטימי, נרגש וממלא מוטיבציה לעבר העתיד – “נרים כוס יחד, הצטרפו אלי בעודנו מביטים יחד קדימה, לאתגרים חדשים, להצלחות חדשות ולחברים חדשים!” רק כדוגמא לסיום הנאום. 

בקולוניה ריזורט אירועים אירוע הרמת הכוסית שלכם יהיה מיוחד, מקורי, יוקרתי ומלא בפינוקים והפתעות מכל עבר, אירוע הרמת כוסית בסטנדרטים חדשים של אירוח, קולינריה, עיצוב וסטייל.

.

קולוניה אירועים
מוכנים לאירוע הריזורט שלכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      השאירו פרטים
      ונחזור אליכם בהקדם
      * ידוע לי שנדרש מינימום של 300 אורחים לאירוע